درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

    سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

  • خداحافظی....سعیده(مدیروبلاگ)

    خداحافظی....سعیده(مدیروبلاگ)

  • ریاضی دانشگاهی

    ریاضی دانشگاهی

  • ریاضی دانشگاهی

    ریاضی دانشگاهی

  • نکاتی برای معلمان جوان

    نکاتی برای معلمان جوان

  • نکاتی برای معلمان جوان

    نکاتی برای معلمان جوان

  • علت خودکشی معلمان ریاضی

    علت خودکشی معلمان ریاضی

  • تدریس موفق

    تدریس موفق

  • اعلام نتایج نیمه متمرکز

    اعلام نتایج نیمه متمرکز

  • اثبات نحس نبودن عدد 13 در قرآن

    اثبات نحس نبودن عدد 13 در قرآن

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت

 خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان اعلام كرد به دلیل مشكلاتی كه به وجود آمده، احتمال می رود در مهرماه امسال دانشجو نپذیریم.

 گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا؛ جهانبخش محبی نیا افزود: دانشگاه فرهنگیان در بهمن ماه جاری حدود یكصد دانشجو را تحت تعلیم و تربیت قرار خواهد داد.
وی خاطرنشان كرد تربیت ناصحیح این تعداد از دانشجویان منجر به بروز ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی خواهد شد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش فیزیك در این دانشگاه، گفت: آموزش علم فیزیك در این دانشگاه به دانشجویان رشته معلمی، از پرورش یك فیزیكدان مهم تر است.

  برای دیدن بقیه ادامه موضوع رو بزنید...

محبی نیا افزود: لازم است تا در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر ارایه دروس رشته فیزیك ، یك دوره روانشناسی، تعلیم و تربیت و فنون یادگیری به عنوان دروس اصلی ارایه شود.
وی اظهار داشت: هر ساله باید مجموعه ای از آموزش ها از طریق این كنفرانس ها در قالب كتاب تبدیل به سرفصل و متن شده و در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد.
وی تاكید كرد آزمایشگاه فیزیك دانشگاه فرهنگیان باید در اختیار معلمان فیزیك باشد و این آموزشگاه ها در حد توان باید به روز شود.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: باید ارتباط علمی با دانشگاه های معتبر دنیا سرلوحه كار قرار گیرد.
محبی نیا، پیشرفت تحصیلی فیزیك، نقش روش تدریس در كاهش اضطراب در دانش آموزان، نقش آزمایشگاه در فیزیك و شبیه سازی وسایل فیزیك با كمك نرم افزار، نهادینه كردن مشاهده علمی و تفكر در آموزش فیزیك را از جمله مواردی دانست كه باید همواره مورد توجه معلمان فیزیك باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز از بین كشورهای جهان اسلام، تنها سه كشور ایران، تركیه و مالزی توانسته اند در عرصه علمی جهانی جزو كشورهایی باشند كه در مقام اول تا بیستم قرار گیرند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان كرد این دانشگاه باید بقچه بودجه خود را پهن كند تا معلم از بودجه دانشگاه فرهنگیان برای حیات ایران، پول بردارد.
محبی نیا با اشاره به اینكه ۷۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه كل كشور است، گفت: ساخت پتروشیمی ، بندر و فرودگاه مهم است اما واجب تر از همه اینها ، ساختن بنیاد آموزش و پرورش است.