ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 316
نويسنده پيام
admin آفلاين
عضويت: 13 /5 /1401

با سلام خدمت تمامی دوستان خوبم در انجمن ورودی های دانشگاه فرهنگیان

این تاپیک به منظور قرار گیری مجموعه ای از آموزش های ضروری، مهم و پرکاربرد ایجاد شده که میتواند مورد نیاز تمامی اعضای محترم انجمن ورودی های دانشگاه فرهنگیان واقع شود.

هدف از این مجموعه آموزش ها در درجه اول آشنایی اعضای تازه وارد انجمن ها می باشد که ممکن است با شرایط، امکانات و ساختار کلی انجمن های گفتگو آشنا نباشند.

این تاپیک میتواند به این دوستان تازه وارد ما کمک کند که راحتتر با محیط ارتباط برقرار کرده و بتوانند از امکانات موجود در جهت فعالیت هایشان در انجمن های مختلف استفاده ی لازم را ببرند.

و همینطور سایر اعضا که ممکن است با برخی از امکانات یا قابلیت های انجمن آشنایی کامل نداشته باشند.

عضویت کاربر:

برای استفاده از بعضی از بخش‌های این تالار نیاز است که در تالار عضو شوید. عضویت برای همه افراد آزاد می‌باشد و این عمل چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

زمانی که شما در تالار عضو شوید می‌توانید برای سایر اعضا پیام بفرستید یا موضوع و مشکل خود را ارسال نمایید و ترجیحات خود را داشته باشید. ضمنا می‌توانید پروفایل ویژه خود را نیز داشته باشید.

برخی از مزایای عضویت در تالار عبارتند از:

اشتراک در موضوع‌ها, علاقمندی‌ها, بیان مشکلات و سوالات خود و دریافت آنی پاسخ, دستیابی به ویرایشگر مخصوص خود و ارسال ایمیل برای اعضا.

بروز رسانی پروفایل:

بعضی مواقع ممکن است که شما بخواهید اطلاعات پروفایل خود را به روز رسانی نمایید .اطلاعاتی مانند: اطلاعات مربوط به مسنجر, رمز ورود, یا تغییر آدرس ایمیل.

شما می‌توانید تمام اطلاعات کاربری خود را از طریق کنترل پنل ویژه خود در تالار تغییر دهید. برای دسترسی به کنترل پنل, تنها کافی است که بر روی عنوان کنترل پنل کاربر در منوی بالایی صفحه کلیک نمایید. از آنجا "ویرایش پروفایل" را انتخاب کرده و موارد مد نظر خود را تغییر دهید, سپس موافقت خود را با انجام تغییرات اعلام نمایید تا تغییرات جدید برای شما اجرا شود.

ارسال یک موضوع جدید:

در صورتی که شما قبلا در تالار عضو شده اید و می‌خواهید یک موضوع جدید را ارسال نمایید, بسیار ساده است.فقط کافی است که در تالار مورد نظر خود بر روی دکمه "ارسال موضوع جدید" کلیک نمایید. لزوما شما دسترسی به تمام تالارها برای ارسال مطلب یا جواب ندارید. ممکن است که بعضی از تالارها برای مدیران باشد و یا اینکه مدیریت کل تالار آن را برای اعضای عادی قفل کرده باشد و فقط قابل مشاهده باشد.

ارسال یک پاسخ:

ممکن است که شما علاقمند به دادن پاسخ به یک موضوع در تالارها باشید.برای اینکار می‌توانید بر روی دکمه. "ارسال پاسخ" در همان موضوع کلیک کرده و جواب خود را ارسال نمایید. ضمنا می‌توانید از قسمت پایین هر تالار از کادر ارسال پاسخ سریع نیز استفاده نمایید.

در صورتی که برخی از جواب‌ها نامناسب باشد مدیران سایت این اجازه را دارند که ارسال‌های شما را ویرایش نمایند.


جمعه 15 شهریور 1392 - 01:55
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
پرش به انجمن :